15 травня 2019

15 травня на базі Переяслав-Хмельницької ЗОШ І-ІІІ ступенів №4  відбулося заключне заняття обласної педагогічної студії практичних психологів «Використання арт-педагогічних методик в освітньому процесі ЗЗСО», учасниками якої  від нашого міста були Ролік Ольга Олександрівна, практичний психолог Васильківської ЗОШ І-ІІІ  ступенів №9, та Дерев’янко Людмила Петрівна, методист науково-методичного центру відділу освіти.


21 березня 2019

Роль сім'ї та школи у формуванні громадянської компетентності учнів початкової школи

21.03.2019 у Охріменко Ю. В. та Ролік О. О. провели засідання голів батьківських комітетів початкових класів з елементами тренінгу на тему "Роль сім'ї та школи у формуванні громадянської компетентності учнів початкової школи". 






Ярмарок професій

21 березня 2019 року за ініціативи Васильківського міськрайонного центру зайнятості у Васильківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №9 відбувся Ярмарок професій. Метою проведення заходу було ознайомлення зі закладами освіти м. Києва та Київщини, допомога учням у виборі професій, які є актуальними на ринку праці Васильківщини. На заході були присутні представники біля 30-ти вищих та професійно-технічних навчальних закладів, які ознайомили учнівську молодь з напрямками, спеціальностями закладів освіти та умовами вступу.

 
 


28 лютого 2019

Арт-терапія в роботі з дітьми із особливими освітніми потребами

28 лютого 2019 року на базі Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 науково-методичним центром відділу освіти проведено панораму педагогічного досвіду: «Інклюзивна освіта: навчаємо та виховуємо разом» для педагогів навчальних закладів освіти міста, які працюють з дітьми із особливими освітніми потребами.
Практичний психолог КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Васильківської міської ради Марінова Тетяна Вікторівна поділилася з колегами досвідом веденням документації практичного психолога з дітьми із особливими освітніми потребами.
Методист науково-методичного центру Листопад Марина Володимирівна презентувала «Індивідуальну освітню траєкторію дитини з особливими освітніми потребами: алгоритм розроблення індивідуальної програми розвитку». Створення індивідуальної програми розвитку у співпраці з батьками та іншими фахівцями все ще залишається новою практикою для педагогів, які працюють в інклюзивних класах навчальних закладів освіти міста. Втім, їх досвід надзвичайно важливий для формування та поширення знань не тільки про розробку індивідуальних програм розвитку, а й про інклюзивну освіту загалом.
Майстер-клас «Арт-терапія в роботі з дітьми із особливими освітніми потребами» провела Ролік Ольга Олександрівна, практичний психолог Васильківської ЗОШ І-ІІІІ ступенів № 9. Заняття було насичене різними техніками з арт-терапії, особливо захоплюючим – малювання в техніці ебру (малювання на воді). Дуже цікавими були такі форми арт-терапії як створення «Чарівного килимка», 3d малюнки (піною), взаємодія з орбізами.
Протягом всього заходу панувала атмосфера творчості та доброзичливості.

 



 
 




18 лютого 2019

Увага! Карантин!


З 18 лютого 2019 року по 22 лютого 2019 року навчання в школі призупинено у зв'язку із карантином. 
Заняття будуть відновлені в понеділок 25.02.2019 року.


Для підтримання позитивного емоційного стану та змістовного наповнення дозвілля дітей шкільного віку потрібно:
  • дотримуватися встановленого режиму дня учня; 
  • контролювати час відведений для шкільних занять   (дітям 7-9-х класів – не менше 3год, а 10-12-х класів – не менше 4 год.); 
  • 1,5-2 години дитина повинна гуляти на свіжому повітрі; 
  • доручити дитині вологе прибирання та провітрювання своєї кімнати кожного дня; 
  • контролювати час перебування дитини біля комп’ютера та телевізора;
  • цікавитися кожного дня з ким і як дитина проводить своє дозвілля.

16 лютого 2019

Зустрiч з майбутнiми першокласниками

16.02.2019 у Василькiвськiй загальноосвiтнiй школi I-III ступенiв №9 вiдбулася традицiйна зустрiч з майбутнiми першокласниками та ïхнiми батьками. На них очiкував святковий концерт, знайомство з учителями, посвячення дiтей у майбутнi першокласники, а для батькiв - корисна iнформацiя щодо традицiй та досягнень навчального закладу, а також органiзацiï освiтнього процесу вiдповiдно до концепцiï Новoï украïнськоï школи та готовністю дітей до школи.

 



15 лютого 2019

Як не потрапити в тенета торгівців людьми

15 лютого 2019 року у Васильківській ЗОШ І-ІІІ ступенів №9 у рамках Тижня з професійної орієнтації підлітків відбулася зустріч старшокласників з  тренером ГО «Фундації «Гармонізоване суспільство» Овсієнко Наталією Федорівною, яка провела тематичне навчання «Як не потрапити в тенета торгівців людьми».



12 лютого 2019

Роль сім'ї у визначенні життєвого шляху дев'ятикласників

12 лютого 2019 року у Васильківській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9 пройшли батьківські збори «Роль сім'ї у визначенні життєвого шляху дев'ятикласників». Перед сучасними дев'ятикласниками стоїть непростий вибір: залишатися в школі і навчатися далі, здобути середню освіту і потім вступити до інституту або вступити після дев'ятого класу в якийсь коледж і одержати там середню, а потім і професійну освіту. Допомога саме батьків у вирішенні даного питання важлива і необхідна.
Бондар Г. В., заступник директора з навчально-виробничої роботи КНЗ КОР «Васильківський професійний ліцей», яка завітала на зустріч, ознайомила батьків з найбільш затребуваними на ринку праці професіями кваліфікованих робітників, яких готує заклад.
Алла Кудзієва, керівник проекту TheПТУ, запропонувала випускникам взяти участь у проекті TheПТУ та навчаючись у професійно-технічному училищі за спеціальною програмою, майбутнім абітурієнтам стати висококласними технологами, закрійниками та швачками і бути готовими до викликів сучасного виробництва.
Практичний психолог Ролік О.О. зауважила, що обираючи професію, потрібно враховувати в першу чергу інтереси дитини, її схильності, здібності, бажання. Профорієнтаційне тестування за методикою «Магеллано Університет» та консультація суттєво допоможуть досягти взаєморозуміння батьків і дітей в питанні вибору майбутньої професії.


  

05 лютого 2019

5 лютого - День безпечного Інтернету

Учні та педагоги Васильківської ЗОШ № 9 взяли участь у вебінарі до Дня безпечного Інтернету, який проводила Програма Мережних академій Cisco, Кіберполіція України та компанія ERС за підтримки ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».
А також пройшли анкетування від академій Cisco "Здібності до кар'єри аналітика з кібербезпеки."







17 січня 2019

Співпраця з НУБіП України

17.10.2019р. за співпраці Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9 та Національного університету біоресурсів і природокористування України для унів 10-11х класів була проведена профорієнтація, на якій доктор педагогічних наук Сопівник Руслан Васильович наглядно продемонстрував всі аспекти життя закладу: спеціальності, забезпечення матеріальне і технічне, наявність гуртків, спортивних секцій, зон для відпочинку та зелену зону тереторій, що належать закладу і його студентам. Також Руслан Васильович докладно пояснив майбутнім абітурієнтам, які документи потрібні для вступу  до НУБіП України.





14 січня 2019

Арт-терапевтичні практики з дітьми різного віку, батьками та педагогами

14 січня 2019 року практичний психолог Ролік О. О. та соціальний педагог Каденко А. В. взяли участь у психолого-педагогічному практикумі для практичних психологів і соціальних педагогів закладів загальної середньої та дошкільної освіти міста Василькова на тему «Арт-терапевтичні практики з дітьми різного віку, батьками та педагогами».
Мета заходу: ознайомити практичних психологів, соціальних педагогів з різними формами роботи із застосуванням арт-практик, які можна використовувати на заняттях з педагогами, батьками та учнями різного віку; надання практичним психологам і соціальним педагогам методичної допомоги, рекомендацій щодо вдосконалення рівня професійної компетентності. 
Підготувала і провела семінар-практикум Дерев’янко Людмила Петрівна, методист науково-методичного центру. 
Робота була насиченою і цікавою. Практичні психологи і соціальні педагоги були залучені як до спільної діяльності, так і до групової й індивідуальної форм, виконували вправи на підвищення рівня самооцінки, визначення психологічного портрета групи, працювали в техніці ізотерапії, казкотерапії, використавши метафоричні асоціативні картки. Через виконання вправ більше дізналися один про одного як про особистостей з їх захопленнями, мріями і бажаннями. Свої мрії й плани на майбутнє педагоги передавали в яскравих малюнках на папері й деревині. 
На завершення роботи, оскільки методичний захід проходив у святковий новорічний день, кожен його учасник виготовив собі символічного ангела-охоронця з різнокольорової вовни в техніці фелт-терапії.