28 лютого 2019

Арт-терапія в роботі з дітьми із особливими освітніми потребами

28 лютого 2019 року на базі Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 науково-методичним центром відділу освіти проведено панораму педагогічного досвіду: «Інклюзивна освіта: навчаємо та виховуємо разом» для педагогів навчальних закладів освіти міста, які працюють з дітьми із особливими освітніми потребами.
Практичний психолог КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Васильківської міської ради Марінова Тетяна Вікторівна поділилася з колегами досвідом веденням документації практичного психолога з дітьми із особливими освітніми потребами.
Методист науково-методичного центру Листопад Марина Володимирівна презентувала «Індивідуальну освітню траєкторію дитини з особливими освітніми потребами: алгоритм розроблення індивідуальної програми розвитку». Створення індивідуальної програми розвитку у співпраці з батьками та іншими фахівцями все ще залишається новою практикою для педагогів, які працюють в інклюзивних класах навчальних закладів освіти міста. Втім, їх досвід надзвичайно важливий для формування та поширення знань не тільки про розробку індивідуальних програм розвитку, а й про інклюзивну освіту загалом.
Майстер-клас «Арт-терапія в роботі з дітьми із особливими освітніми потребами» провела Ролік Ольга Олександрівна, практичний психолог Васильківської ЗОШ І-ІІІІ ступенів № 9. Заняття було насичене різними техніками з арт-терапії, особливо захоплюючим – малювання в техніці ебру (малювання на воді). Дуже цікавими були такі форми арт-терапії як створення «Чарівного килимка», 3d малюнки (піною), взаємодія з орбізами.
Протягом всього заходу панувала атмосфера творчості та доброзичливості.

 



 
 




Немає коментарів: