22 листопада 2017

Педрада "Соціально-психологічні чинники адаптації п'ятикласників до нових умов навчання"

Упродовж усього життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватись до різних ситуацій. Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня. Одним із складних адаптаційних періодів є навчання у 5-му класі.
Перехід із молодшої школи до основної пов’язаний із внесенням змін у динамічні стереотипи спілкування, діяльності, а також зі збереженням окремих компонентів попереднього соціального досвіду.
Адаптація дитини до навчання в середній школі відбувається не одразу. Це досить тривалий процес, пов’язаний зі значним навантаженням на всі системи організму.
Як свідчить аналіз, учителі, які викладають у 5-х класах, часто не бачать різниці між п’ятикласниками й іншими школярами основної школи. І як результат – завищені вимоги до цих учнів, зниження рівня навчальних досягнень, мотивації навчання. Такий підхід до навчання може ускладнити процес адаптації школярів.
Здається, тільки-но діти і батьки адаптувалися в початковій школі, як необхідно переходити до п’ятого класу, до середньої школи. На жаль, у цей період (10-11років) у дітей втрачається інтерес до навчання. Для учнів 5-го класу багато що стає новим і непізнаним: нові вчителі, нові предмети, форми навчання, а іноді і однокласники. Звичайно ж, є діти, які легко й вільно вливаються в шкільну систему вимог, а є діти, які відчувають потребу в допомозі вчителів, батьків, психолога. 



20 листопада 2017

Семінар-практикум

20 листопада відбувся семінар-практикум практичних психологів та соціальних педагогів загальноосвітніх закладів міста. Нарешті змогла поділитися знаннями, отриманими під  час проходження курсів за програмою «Психолого-педагогічний супровід дітей різновікових категорій методами арт-терапії» (автор Людмила Стреж).


















16 листопада 2017

Розв'язання "складних ситуацій"

16 листопада в 8-А класі на батьківських зборах


вчилися будувати діалогічну взаємодію з підлітками при розв’язанні проблемних сімейних ситуацій.


26 жовтня 2017

Розвиток лідерських якостей особистості

   У рамках участі у Всеукраїнській програмі освіти для демократичного громадянства «Демократична школа» для лідерів учнівського самоврядування Ради Дітей «Олімп» розпочав свою роботу цикл тренінгів «Розвиток лідерських якостей», спрямованих на розвиток лідерського потенціалу особистості. Програма включає в себе 5 модулів і буде проходити з 26 жовтня до 19 квітня. 
   На першому занятті «Природа лідерства. Оцінка лідерських якостей» учасники тренінгу розглянули психологічні основи лідерства. Дали відповідь на запитання «Що робить людину лідером: особистісні якості, спеціальні знання?» Оцінили свої лідерські якості.









16 жовтня 2017

Хвилинки арт-терапії 3

   Навчання за програмою «Психолого-педагогічний супровід дітей різновікових категорій методами арт-терапії» (в тому числі роботи з дітьми з особливими потребами в розвитку).  Модуль 3.

  Ведуча: Стреж Людмила, практичний психолог вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання «практичний психолог-методист», системно-сімейний арт-терапевт, ведуча тренінгових програм, тренер Всеукраїнських та Міжнародних фестивалів, тренер Східноукраїнської асоціації арт-терапії, автор корекційно-розвиваючих програм для дітей «Хвилинки арт-терапії», «Подорож в Чарівну країну «Я та Ми», автор та ведуча проекту «Хвилинки арт-терапії для особливих дітей та їх батьків». Автор публікацій в Всеукраїнських фахових виданнях, автор метафоричних асоціативних зображень «Дні змін», «Зачаровані малюнки», «Емоційні портрети».