Окупація наших території та бойові дії стали
частиною повсякденного
життя. Страшні реалії
повномасштабної війни вплинули на кожного з нас. Всі
учасники освітнього процесу безпосередньо зазнають шкоди власному психічному
стану від збройної агресії. Втрата відчуття безпеки,
стабільності, впевненості у завтрашньому дні стала для дітей причиною сильного
стресу, тривале перебування в якому може призвести до важких наслідків. Першочерговим завданням освітянської спільноти
на сьогоднішній день є активізація особистісних ресурсів і психоемоційна
стабілізація, надання повсякденної психологічної
допомоги та емоційної підтримки учасникам
освітнього процесу, що дозволить їм впоратися зі
стресом від війни, а також попередить виникнення більш складних проблем.
Нові виклики сьогодення потребують
активної комунікації педагогів і практичних психологів, обміну досвідом,
безперервності роботи з підвищення резилієтнтності та запобігання деструктивним
проявам стресу.
Надання
психологічної допомоги та емоційної
підтримки є комплексною роботою всіх
педагогічних працівників
та має проводитись
систематично і поетапно.
Саме тому важливим є питання підвищення компетентності педагогічних працівників у напрямі надання першої психологічної допомоги, емоційної підтримки та оволодіння сучасними технологіями такої допомоги.
Немає коментарів:
Дописати коментар