28 квітня 2024
24 квітня 2024
Психологічне здоров'я учасників освітнього процесу під час війни
15 квітня 2024
Магія перетворення
08 лютого 2024
Безпека в інтернеті
Сьогодні у нашому ліцеї відбувся захоплюючий брейн-ринг "Безпека в інтернеті" для учнів 5-х класів.
Команди змагалися за звання кращих знавців правил безпечної поведінки в онлайн-просторі. Під час гри юні знавці інтернету відповідали на запитання про кібербулінг, віруси, фейкові новини, онлайн-шахрайство та інші ризики, з якими можна стикнутися в мережі.
Учні продемонстрували чудові знання та ерудицію, а також згуртованість та командний дух.
06 лютого 2024
Медіаграмотність під час війни: як вистояти в інформаційному потоці
Практичний психолог та соціальний педагог провели для учнів 5-7 класів заняття на тему "Медіаграмотність під час війни: як вистояти в інформаційному потоці".
На занятті учні:
- дізналися про різні типи фейків та маніпуляцій в ЗМІ;
- навчилися критично аналізувати інформацію та розрізняти правдиві та неправдиві повідомлення;
- отримали практичні поради щодо пошуку та перевірки інформації;
- обговорили правила безпечної поведінки в інтернеті.
Важливо пам'ятати:
- Не вірте одразу всьому, що бачите або чуєте в інтернеті. Перевіряйте інформацію з кількох джерел, перш ніж їй довіряти.
- Звертайте увагу на джерело інформації. Переконайтеся, що воно є надійним та авторитетним.
- Критично аналізуйте інформацію. Не приймайте все за чисту монету. Задавайте питання, шукайте логічні неузгодженості та фактичні помилки.
- Не поширюйте неперевірену інформацію. Це може допомогти ворогу.
12 січня 2024
Навчання в рамках українсько-німецького проєкту НОРЕ
21 грудня 2023
Психосоціальна підтримка та психологічна допомога дітям із травматичним досвідом
21 грудня 2023 року провела майстер-клас «Психосоціальна підтримка та психологічна допомога дітям із травматичним досвідом». На занятті говорили про травму і її наслідки, так званий посттравматичний стрес, у дітей та підлітків. Адже ця тема стосується усіх, хто працює з дітьми: і учителів, і вихователів, і соціальних педагогів, і практичних психологів. Розглянули, що розуміють під психічною травмою (зранення душі) і якими ознаками проявляються наслідки травми. Розібралися, як травма може впливати на емоції, думки, тіло та поведінку дітей. Визначили, що потребують травмовані діти та підлітки і як їм можна допомогти поза терапією.